۹ پاسخ

آخ آخ خستگی ......خستگی...... ورم....

وای امان از پا درد وقتی یکم وایمیسی 😑

بروسزارین

من بارداری قبلیم طبیعی ۳۷ هفته زایمان کردم

منم سزارین هستم ولی ۳۹ هفته و ۴ روز نوبتمه😂😂طبیعی می‌بود بهتر بود یکم ورزش و اینا میکردم تا بیاد
الان دستم از همه چیز کوتاهه😂

منم خدا کنه زود زایمان کنم

عزیزم من ۲۰ روز مونده تا سزارینم، لحظه شماری میکنم که راحت شم
نه میتونم بشینم، نه میتونم بخوابم اصلا کلافه شدم دیگه.
ولی از طرفی هرچقد به عمل نزدیک میشم استرسم بیشتر میشه😁
اگه شرایطشو داری برو سز راحت شو

من طبیعی ۳۸ هفته زایمان کردم

تااینجای کاراومدی باقیشم به امیدخدامیگذره عزیزم 🙏🏻❤️

سوال های مرتبط