۸ پاسخ

منم همینم دردشدید😪

من الان دو روزه این درد دارم واقعا عذاب اور😭دکترم گفت طبیعی

میگم بعد این دردو داریم زایمانمون راحت تر یا ربطی نداره؟

منی که از دو هفته پیش این دردا اومده سراغم و از درد گریم میگیره

الله کمکن السون من از این درد همش گریه میکردم بخصوص موقعه خواب ک دراز کشیدی و پاها خشک میشه😭😭😭

منم یه بار اینطوری شدم جیغ میزدم از درد بعدش خداروشکر بهتر شد اون درده رفت

وای اره ماه اخر طبیعی باید تحمل کرد

بله کاملا طبیعیه😭

سوال های مرتبط