منم همینم دردشدید😪
من الان دو روزه این درد دارم واقعا عذاب اور😭دکترم گفت طبیعی
میگم بعد این دردو داریم زایمانمون راحت تر یا ربطی نداره؟
منی که از دو هفته پیش این دردا اومده سراغم و از درد گریم میگیره
الله کمکن السون من از این درد همش گریه میکردم بخصوص موقعه خواب ک دراز کشیدی و پاها خشک میشه😭😭😭
منم یه بار اینطوری شدم جیغ میزدم از درد بعدش خداروشکر بهتر شد اون درده رفت
وای اره ماه اخر طبیعی باید تحمل کرد
بله کاملا طبیعیه😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.