سلام خانوما سرما خوردم میشه در بارداری سرم زد ؟؟

۳ پاسخ

آره من دیروز زدم. تو سرم ب کمپلکس ریخت. دیفن هیدرامین برای غرغره کردن و قرص آزیترومایسین هم داد گلوم عفونت داشت

اره سرم تقویتی میزنن قرص هم استامینوفن۵۰۰فقط دیفن هم فقط در حد روزی یه قاشق

اره من دیروز زدم

سوال های مرتبط

مامان سانیلا مامان سانیلا هفته سی‌ام بارداری