از صبح ترشحات خونی دیدم ولی هنوز خبری از درد نیست😫😫😫

۴ پاسخ

زود خودتو برسون بیمارستان اونا میدونن چکار کنن دردت بگیره زایمان کنی

سریع برو بیمارستان

حتما برو بیمارستان

منم ۴۱ هفته بدون هیچ درد و علائمی رفتم بیمارستان ختم بارداری دادن بعد ۱۸ساعت درد کشیدن سراخر سزارین شدم☹️😨😨

سوال های مرتبط