هروقت دلش بخاد
والا تاریخ مشخص ندارع من دوتا بچه هام یکی ۳۶ یکی ۳۷ دنیا اومد
من که رفتم ۴۰ هفته بعد دنیا اوند
تازه اونم بدون درد
کیسه آبم پاره شد پله روی وورزش کردم از چند ساعت بعدش دردام شروع شد
من بچه اولم ۴۱ هفته
39،40
۳۷،۳۸ موقع سزارین هست دیگ طبیعی فکنم۴۰هفته باید باشی
سلام عزیزم طبیعی ۴۰ هفته سزارین ۳۸ هفته
هرموقع دردمون گرفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.