دکترت چقدر عقب مونده است
ولی من دوس نداشتم دخترم خردادی بشه😁
من شوهرم 11 خرداده
نی نی هم تاریخ دادن 11 خرداد
من خیلی دوست داشتم زودتر توی اردیبهشت بیاد
چون خردادیا مودین😂😂😂😂
منم احتمالش هست نی نیم سالگرد ازدواجمون بدنیا بیاد🥹💓
مودی میشه😬
دکتر ی چیزی میدونه ک میگه
منم تاریخ سز واسم برا ۴/۲ داده خودم میخوام روزی که میخواد نامه سز بده بگم بذاره ۴/۴
بزار بچه بمونه این چن روزم کلی رشد میکنه....
پسر من ۸ خرداد میشه
منم اینجور تاریخا رو خیلی دوست دارم
مثلا دوست دارم ۶/۶ زایمان کنم
دوست داشتم تاریخ تولد نی نی با تاریخ عقدمون که ۵/۱۵ هست یکی باشه اما نشد
گل دختر منم ۲۰ خرداد دنیا میاد انشالله 🥲شمام هروقت شد بسلامت نی نی تو بغل بگیری عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.