۱۱ پاسخ

دکترت چقدر عقب مونده است

ولی من دوس نداشتم دخترم خردادی بشه😁

من شوهرم 11 خرداده
نی نی هم تاریخ دادن 11 خرداد
من خیلی دوست داشتم زودتر توی اردیبهشت بیاد
چون خردادیا مودین😂😂😂😂

منم احتمالش هست نی نیم سالگرد ازدواجمون بدنیا بیاد🥹💓

مودی میشه😬

دکتر ی چیزی میدونه ک میگه

منم تاریخ سز واسم برا ۴/۲ داده خودم میخوام روزی که میخواد نامه سز بده بگم بذاره ۴/۴

بزار بچه بمونه این چن روزم کلی رشد میکنه....

پسر من ۸ خرداد میشه

منم اینجور تاریخا رو خیلی دوست دارم
مثلا دوست دارم ۶/۶ زایمان کنم
دوست داشتم تاریخ تولد نی نی با تاریخ عقدمون که ۵/۱۵ هست یکی باشه اما نشد

گل دختر منم ۲۰ خرداد دنیا میاد انشالله 🥲شمام هروقت شد بسلامت نی نی تو بغل بگیری عزیزم

سوال های مرتبط

مامان گل پسر👼🏻 مامان گل پسر👼🏻 ۱۲ ماهگی
مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد