۱۸ پاسخ

امان از خرافات

عزیزم خردادماهی ها خیلی صبور و مهربونن و خصوصیات خوبشون از بد فوق العاده بیشتره از ماه تیرخیلی بهتر هستن منم می خوام بچم خردادی شه

هیچی خرافاته اینا بهشون بی اهمیت باش

من ک ب این چیزا اعتقاد ندارم الان من تیری ام ن عصبی ام ن مغرور چ ربطی داره اخه

شوهرم تیر ن عصبیه ن مغرور
خردادی هم خیلی داریم تو خونه مودی نیستن🫤

من ک آبانی ام چرا انقد مودی ام؟؟؟؟؟؟

من از ترس خردادی شدن ۳۰ اردیبهشت زایمان کردم😂😂یعنی لب به لب رد کردم
چون همسرمم خردادیه حس میکردم دوتا خردادی کاملا توانایی اینو دارن که منو یه ماهه بفرستن تیمارستان🤣🤣🤣🤣🤣

خدایی من تیر ماهی ام نه مغرورم نه عصبی اروم تر از من پیدا نمیشه

شوهر منم تیر ماهیە نە مغرور نە عصبی دلم میخواد دخترم هم تیر بە دنیا بیاد ولی فک نکم صبر کنە

دوتت دختر خواهرم خردادی ان،اصلا عصبی و مودی نیستن

ببين هركاري ميكني خرداد زايمان نكن بر ادم مغرور و عصبي ميشه كنار اومد با ادم مودي اصلااااا

منم بین خردادوتیر موندم همش حس میکنم قراره آخر خرداد به دنیا بیاد😁

شوهرم خرداد بسیار مودی دیونه کننده

منم باید بین تیر و مرداد یکی رو انتخاب میکردم ترجیحم به تیر بود ولی دکتر گفت میخوام بچه رو تا ۳۹ هفته نگه دارم🤨در هر صورت میشه مرداد 🙂‍↕️🙂‍↕️🙂‍↕️

فرق نداره دوتاشون اخلاق های به خصوصی دارن😀

عامو ب چیزایی اهمیت میدی

تیر ماه

طبیعی هستی

سوال های مرتبط