سونو بهم گفت بچه بریچه هست خداکنه بریچه باشه

۱۰ پاسخ

من از اولش تا ۲۷ هفته که رفتم سونو بریچ بود
۳۰هفته رفتم چرخیده بود

ماله من که هنوز بریچه تا هفته دیگه برم سونو ببینم در چ حاله😁

من اجی بریچ بود ۳۲هفته
۳۴هفته رفتم سفالیک بود😑😂

منم بریچ هست هفته دیگه میرم سونو ببینم تغییر کرده یا نه

میچرخه من تا ۳۴ هفته بریچ بود

بچه منم بریچه ولی من از سزارین میترسم

میگن ک تاهفته های اخر میچرخه

میچرخه.من ازاولش تا هفته33بزیج بود.وروجک هفته پیش چرخید

اگه فعالیتت زیاد باشه میچرخه. بشین دست به سیاه سفید هم نزن تا بریچ بمونه.
جاری من تا 38 هفته بریچ بود خوشحال از اینکه سزارین میشه گفت خونه جمع و جور کنم که بچه میاد کاری نداشته باشم 40 هفته کامل چرخیده بود و طبیعی دنیا آورد

می‌چرخه هنوز ۳۰ هفته‌ای

سوال های مرتبط

مامان رقیه خانوم مامان رقیه خانوم ۲ ماهگی