۵ پاسخ

زمان میبره صبر کن

دختر منم همینه 😫😫😫

زود نیست
یعنی بچه ت میتونه بگه جیش و پی پی

باید تند تند ببری دسشویی یادمه مامانم داداشمو تند تند میبرد دسشویی تو دستش حالت نشستن رو سنگ میگرفت میگفت شششش ششششش ششششش پاهاشو ماساژ میداد که جیش کنه انقد تکرار کرد که یاد گرفت

باید اموزشش بدیدگلم هر ۲۰ دقیقه نیم ساعت ببرش جیش کنه جیش ک کرد تشویقش کن بگو جیش داشتی ب مامان بگو دیگ بعد ۲ ۳ هفته خودش یاد میگیره ک باید ببریش سرویس الانم کوچیکه خیلی نباید انتظار داشت ک اعلام کنه

سوال های مرتبط