۵ پاسخ

چه قشنگن😍 من پشیمونم نگرفتم از این عکسا. نمیدونم چرا نگرفتم🫥

سومی چ باحال نگاه میکنه

وای منم از اول تا هرماهی هستو میچینم کنار هم بعد به عکسایی که گرفتم پیش خودم ذوق میکنم هی میگه وووواااوووو از هرانگشتم یه هنر میباره🤣
الان تا۷ ماهگی رو چیدم به اضافه یلدا و دندونی و عید نوروزش ده روز دیکه ۸ماهگیو میگیرم دوباره دوروز رو ابرام🤣

خیلی خیلییی خوبه😍😍
من همه رو دارم جز صفر🤣 منتظرم هوش مصنوعی وصل بشه با اولین عکسش بسازم

آفرین قشنگ هستن👩‍❤️‍👩من تو ماه‌گرد اشتباه زدم ماه اول ،الان یه ماه کم آوردم🤝🤷

سوال های مرتبط