چه قشنگن😍 من پشیمونم نگرفتم از این عکسا. نمیدونم چرا نگرفتم🫥
سومی چ باحال نگاه میکنه
وای منم از اول تا هرماهی هستو میچینم کنار هم بعد به عکسایی که گرفتم پیش خودم ذوق میکنم هی میگه وووواااوووو از هرانگشتم یه هنر میباره🤣
الان تا۷ ماهگی رو چیدم به اضافه یلدا و دندونی و عید نوروزش ده روز دیکه ۸ماهگیو میگیرم دوباره دوروز رو ابرام🤣
خیلی خیلییی خوبه😍😍
من همه رو دارم جز صفر🤣 منتظرم هوش مصنوعی وصل بشه با اولین عکسش بسازم
آفرین قشنگ هستن👩❤️👩من تو ماهگرد اشتباه زدم ماه اول ،الان یه ماه کم آوردم🤝🤷
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.