۲ پاسخ

استخوناشو جدا کن بنداز توی غذا ساز
ما اینجوری درست میکنیم بعد بسته بندی میکنیم میزاریم فریزر توی بعضی وعده های غذا استفاده میکنم

من تو نت سرچ کردم برام اومد

سوال های مرتبط

مامان آدرین👶🏻😍💙 مامان آدرین👶🏻😍💙 ۲ سالگی
مامان عشقام مامان عشقام ۱۲ ماهگی