ببر دکتر
رفلاكس داره بچه داره اذيت ميشه ببرش دكتر
بالا اوردن بچه از علائم هشدار تو نوزاده ببرش دکتر
وقتی گریه میکنه دیگ نده اون دلدرد میشه و بچه وقتی دلدرد میشه میخواد مک بزنه براهمین شما فک میکنی بازم شیر میخواد، اندازه شیرشو کافی بده، حداقل بین دوتا شیر خوردن دوساعت فاصله باشه، حتما اروغشو بگیر بعد از شیر خوردن
اگ میل ب مکیدن داره پستونک بهش بده
رفلاکس داره عزیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.