۶ پاسخ

شاید ترش کردی شیرتو میخوره اینجوری شده دختره منم یه بار اینطوری شد تلخی خوردم خوب شد کلپوره بگیر بخور ببین بهتر نمیشه

اروغش بگیر و بعدش تا بیس دقیقع عمود نگهش دار رو شونت... دیگه بالا نمیاره

بعد شیر دهی عمودی نگهش دار اروغشو حتما بگیر زیادم تکونش نده ببین چطورع

اگ پرتابی هس رفلاکسه

شاید زود ب زود داری شیر میدی .. ممکنه رفلاکس هم باشه

هرچی یعنی چی عزیزم؟یعنی بعد هربار شیر خوردن چندبار بالا میاره؟

سوال های مرتبط