خانما بستنی زعفرانی میشه خورد ؟کسی خورده ،،؟

۹ پاسخ

دمنوش زعفران رو نباید خورد

آره بابا من چندین بار خوردم بخور چیزی نیست

من یبار خوردم

من کیک زعفرانی هم خوردم

منم خوردم مگه چقد میخای بخوری که چقد زعفران داشته باشه

من خوردم

اره بابا مگ زعفرون خالص ریختن توش رنگ دیگ

آره من میخورم😋

من خوردم

سوال های مرتبط

مامان سبحان مامان سبحان ۶ ماهگی
مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ام بارداری
مامان رها🤱 مامان رها🤱 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه من✨️❤️ مامان جوجه من✨️❤️ روزهای ابتدایی تولد