خانوما آبریزش دارم میتونم قرص ستیریزین بخورم

۵ پاسخ

عزیزم منم حساسیت دارم از دکترم پرسیدم گفت مشکلی نیس بخور

نه اصلا مجاز نیست

وای وای منمممممم دارم دیونه میشم هیچ وقت به این شدت نبود 🥲🫠

اره بخور، سیتریزین اشکال نداره

از دکتر بپرس هر قرصی مجاز نیستی

سوال های مرتبط

مامان بلوط کوچولو مامان بلوط کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته پانزدهم بارداری
مامان سه تا گل پسر مامان سه تا گل پسر هفته بیست‌وسوم بارداری