من قبلآ خیلی باانرژی دعوا میکردم، اللن اینقد خستم، چیزی میشه میره تو قیافه میگم ببین خستم حوصله و انرژی قهر و دعوا ندارم قضیه جمع میشه😂😂
والا منم ی چند روزه هی ب شوهرم گیر میدم الکی قهر میکنم باهاش الانم من باهاش قهرم مثلا
چ قهره بامزه ای😆
ما دعوا کرده بودیم چند روز پیش امروز با پیام هم یه دور دعوا کردیم و چند تا فوش دادیم همدیگرو تمام شد👎
من قهر بلد نیستم 🤣
این ک قهر نیست داستان هر روزه ماست 😅
تا باشع از این قهرا😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.