۶ پاسخ

من قبلآ خیلی باانرژی دعوا میکردم، اللن اینقد خستم، چیزی میشه میره تو قیافه میگم ببین خستم حوصله و انرژی قهر و دعوا ندارم قضیه جمع میشه😂😂

والا منم ی چند روزه هی ب شوهرم گیر میدم الکی قهر میکنم باهاش الانم من باهاش قهرم مثلا

چ قهره بامزه ای😆
ما دعوا کرده بودیم چند روز پیش امروز با پیام هم یه دور دعوا کردیم و چند تا فوش دادیم همدیگرو تمام شد👎

من قهر بلد نیستم 🤣

این ک قهر نیست داستان هر روزه ماست 😅

تا باشع از این قهرا😂

سوال های مرتبط

مامان آرکان🤎👣 مامان آرکان🤎👣 ۶ ماهگی
مامان دوتا گل🌸 مامان دوتا گل🌸 ۵ ماهگی
مامان 🌼هدیه خداوند🌼 مامان 🌼هدیه خداوند🌼 ۶ ماهگی