۹ پاسخ

ماشالله عزیزم چه قدبلنده😍

دختر بچه رو چرا آخه کچل میکنید 🤐🥴به خدا که هیچ تأثیری نداره

بازم موهاش درومد هی تند تندبزن تادوسه ماه هرهفته بزن ک حسابی موهاش کلفت بشه همه جای سرشم پربشه

وای دلانای منم عاشق این مدل خوابیدنه احساس ارامش میکنه
سرشم والا خوبه ملت چقد ایراد میگیرن
اصلا فرم سر هیچ ربطی به مدل گذاشتن نداره

چرا فرم سر بچه رو اینکار کردین

موهاشو با تیغ زدی یا ماشین؟؟

چرا سرشو اونجوری فرم دادی کتابیش کردی گناه داره بچه دیگ ب پشت نخابونش

اوخدا 😍 مثل من میخوابه 🤣🤣🤣

ای خدا پع موهات کو فسقل🙃

سوال های مرتبط

مامان آرکان🤎👣 مامان آرکان🤎👣 ۶ ماهگی