۱۰ پاسخ

دوسر دختر تو چند بود

سلام به دست و پا واکسن میزنن.چهارماهگی رویا دست یا پا تنها

منم باید شنبه ببرمم
😥

خدا جونم بگیره پسرم هم چند روز دیگع واکسن داره💔😭😭

الهی بمیرم

عزیزم🥺🥺

عزیزم میشه بگی قد ووزنش رو ؟؟؟

عزیزمم🥲

واااای خدااا منم فردا باید دخترمو ببرم 😩😩😩😩

ای خدا دلم کباب شد جوجه 🥺🥺🥺

سوال های مرتبط

مامان آرکان🤎👣 مامان آرکان🤎👣 ۶ ماهگی