۸ پاسخ

برای من کیست داشت دوطرف مغزش۲۴هفته رفتم یکیش رفع شده بود یکیشم کوچک تر شده بود ،میگن که تا زایمان رفع میشه ولی مایع مغزی و اطلاعی ندارم

منم تو آنومالی داشت حتی 25 هفته هم رفتم رفع نشده بود دیگه این آخری که رفتم سونوی رشد تو 30 هفته گفتش رفع شده چیزی نیست.
خیالت راحت توکل کن به خدا رفع میشه

من چیزی ازش نمیدونم ولی از ته دلم دعا میکنم که ان شا الله هیچی نباشه و رفع بشه ، نگران نباش عزیزم خدا بزرگه ، توکل کن به خدا 💚

بچه منم داره 🥹۲۵ هفته باز سنو دارم خیلی میترسم اخه بچه اولم مشکل کلیه داشت ۲ ماه بعد دنیا اومد با آنقدر عمل و اینا فوت شد خیلی میترسم اینم بلایی سرش بیاد

رفع میشه خودش تا هفته ۲۵ ۲۶ جذب میشه

برای من آنومالی ۱۸هفته رفتم داشت کیست ۲۴رفتم رفع شد

عکس سونو توبده به هوش مصنوعی.گپجت جی پی تی.منم که میدم برام تفسیر میکنه

اره عزیزم به منم گفتن ۲ تا داره
ولی چند هفته بعد رفتم سونوگرافی گفتن رفع شده
در اکثر مواقع رفع میشه

سوال های مرتبط