۴ پاسخ

وقتی یا کمک بتونه بشینه . روی روروئک ما زده 7 ماهگی

حتما باید بتونه خودش بشینه و روزی ده دقه بیشتر نزار

دکتر به من گفت خیلی بده ولی اگه خواستم استفاده کنم ده ماهگی به بعد

دخترم یه هفته گذاشتم

سوال های مرتبط