هیچ کدوم ،گرونه،اول ی مارک ایرانی بگیر اگه شیشه شیر گرفت بعد گرون بخر
من فقط واسه دارو عطاری اینا گرفتم دکتر براون گرفتم
من اونت و بی بی سیل گرفتم پسرم فقط اونت قبول کرد
۹۸ درصد پذیرش داره
بی بی لند طرح اونت بخر اقتصادی تره
دکتر
دکتر براون بهتر از اونته، اونت سرشیشش جوریه که شیر سخت میاد و بچه قبل اینکه سیر بشه خسته میشه و دیگه نمیخوره
من از اول اونت گرفتم عالیه
من اولش بیبی لند گرفتم چون نمیدونستم میگیره یا نه بعدش تا الان دکتر براونز
عالیه و خیلی راضیم
من اونت گرفتم. دکتر براون سخت پیدا میشه .از هرکی پرسیدم می گفت بعدا که می خوای سَری شیشه شیر رو تعویض کنی اصلا پیدا نمی کنی به مشکل میخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.