تپخال رو لب تو بارداری ایرادی نداره؟؟؟

۴ پاسخ

اگه دیدی رو به بهبود نیست تب میکنی اینا بورودکتر
وگرنه اشکال نداره

نه عزیزم ایراده نداره منم باردار بودم زدم البته من اکثرا تبخال میزنم

و در ضمن گفت که حواست باشه به هیچ وجه تب نکنی. اگه تب کردی استامینوفن بخور و تبتو بیار پایین

من رفتم پیش دکتر گفت اگه قبلا هم میزدی ایرادی نداره، (که من میزدم) یه سری دارو نوشت گفت اگه دیدی بهتر نشد مصرف کن من دیدم رو به بهبودی ام استفاده نکردم.. اما اگه اولین باره میزنی حتما برو پیش دکترت

سوال های مرتبط

مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه حضرت رقیه مامان هدیه حضرت رقیه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🥹⁦^⁠_⁠^⁩♥️ مامان 🥹⁦^⁠_⁠^⁩♥️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان معجزه زندگیم💚✨ مامان معجزه زندگیم💚✨ هفته شانزدهم بارداری