اگه دیدی رو به بهبود نیست تب میکنی اینا بورودکتر
وگرنه اشکال نداره
نه عزیزم ایراده نداره منم باردار بودم زدم البته من اکثرا تبخال میزنم
و در ضمن گفت که حواست باشه به هیچ وجه تب نکنی. اگه تب کردی استامینوفن بخور و تبتو بیار پایین
من رفتم پیش دکتر گفت اگه قبلا هم میزدی ایرادی نداره، (که من میزدم) یه سری دارو نوشت گفت اگه دیدی بهتر نشد مصرف کن من دیدم رو به بهبودی ام استفاده نکردم.. اما اگه اولین باره میزنی حتما برو پیش دکترت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.