۶ پاسخ

هی خواهر منم مشکل شمارو دارم بچم هر 2ابی 3ساعتی 60 تا میخوره خیلی کم شیر میخوره وزنشم کم به دنیا اومد الانم بد شیری میکنه

پسر من دو ساعتی ۸۰ تا ۹۰ تا میخوره

اگرشیرخشکش میسازش بده

دخترمن الان 2ساعتی 60تامیخوره ولی وزنش خوبه

اول که بچه تابچه فرق داره

گیگوز بهش بده

سوال های مرتبط

مامان دیار♥️ مامان دیار♥️ ۵ ماهگی