هی خواهر منم مشکل شمارو دارم بچم هر 2ابی 3ساعتی 60 تا میخوره خیلی کم شیر میخوره وزنشم کم به دنیا اومد الانم بد شیری میکنه
پسر من دو ساعتی ۸۰ تا ۹۰ تا میخوره
اگرشیرخشکش میسازش بده
دخترمن الان 2ساعتی 60تامیخوره ولی وزنش خوبه
اول که بچه تابچه فرق داره
گیگوز بهش بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.