۱۰ پاسخ

منم همینم خیلییی بد نفخم گرفتم
من فاموتیدین میخورم و دایمتیکن و عرق نعنا

واسه من ژله، ماست و آب سرد بهم خیلی میسازه

عزیزم لیموناد آدامس ماست ، شیر عسل گرم ، سیب یا گلابی بادام موز آناناس زنجبیل بخور ، موقع خوابیدن هم قسمت سر و شونه هات حدود ۳۰ درجه بالاتر باشه

برامنم اینطوریه یدونه سیب زرد میخورم خوب میشه
سعی کن سبزی پیاز زیاد نخوری

عرق نعنا

من از هفت ماهگی اینطور شدم

عرق نعناع نخور رفلاکستو بدتر میکنه ادویه هم سعی کن تو غذا یا نریزی یا کم باشه، معدتو خالی نزار تعداد وعده هات بیشتر و مقدارش کمتر، سیب رو رنده کن بخور موزهم خوبه،البته گفتی قرص نگم ولی منزیم هیدروکسید و قرص پپتی لاکت برام خیلی خوب بود

فاموتیدین بخور منم همینو میخورم

من ماست یا لیمو میخورم خوب میشم

پیدا کردی خواهر به منم بگو

سوال های مرتبط