۷ پاسخ

آره عزیزم. علی هم میخوره می‌خوابه عمیق منم میترسم

نه

آره دختر منم وقتی میخوره زیاد میخوابه هم دل‌درد آرم میکنه هم حوب میخوابه ولی رفلاکس رو تشدید میکنه یعنی براما اينجوری بوده

200خریدم

من تحقیق کردم چون سیستم گوارش بچه رو آروم می‌کنه که درد ندارند و آرومتر هستند و خوب میخوابند

چند گرفتی عزیزم

ن نمیشه

سوال های مرتبط

مامان دلاریس خانوم مامان دلاریس خانوم ۱۰ ماهگی
مامان ماهان کوچولو🐣✨ مامان ماهان کوچولو🐣✨ ۲ ماهگی
مامان مهرسا و ملیسا مامان مهرسا و ملیسا ۶ ماهگی
مامان سفیدبرفی°🖇️💓° مامان سفیدبرفی°🖇️💓° ۹ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا ۷ ماهگی