قطره که ریختی بعدش بینی شو با پوار تمیز کن
ببرش دکتربچه رو
سرماخورده؟؟؟ابریزش و عطسه ؟؟؟؟شربت گیاهی خلط اوره دکتر بمن گفت بی نسخه اس میتونی هروقت همچین بود بگیری کیدهلیکس هست حالا بازم شماب ادکتر مشورت کن نرم کننده سینه اس
اگه شیر خودتو میدی یکم بریز تو بینیش
سدیم کلریدو با فین گیر تمیز کن بهتر میشه
قطره منتول بزن ب یقه لباسش رو بالشتش راه تنفسشو باز میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.