سلام من سرماخوردم چی کارکنم بچم مریض نشه

۳ پاسخ

پیاز بزار بالا سرش چن تا
خودتم زود زود سرم بزن

منم دو ماه پیش سرما خوردم یه شال رو میبستم دور دهان و بینیم دو سه دور
دلم به ماسک رضایت نمیداد
بوسش نمیکردم
دستامو مرتب میشستم
حتی شبا هم با اون شاله میخوابیدم
خدارو شکر یچه ام مریض نشد

ماسک بزن

سوال های مرتبط

مامان رادوین♥️رادمهر مامان رادوین♥️رادمهر ۱۷ ماهگی