۴ پاسخ

ول کن تروخدا با هر وزنی دنیا بیاد سریع وزن میگیره اتفاقا بچه های که وزنشون کمتر سریع تر تپل میشن

وزن خوبه که

من نمیدونم چرا همه نگران وزن بچه ان اگه بد باشه که دکتر خودش بهت میگه دیگه بعد میگه چی مصرف کنی ک وزن و ببره بالا نشد هم کلی دارو و پودر هست واسه وزن گیری جنین برات تجویز می‌کنه وقتی زیر نظر دکترین چرا همش نگران وزنین جسه خودت هرجور باشه بچه بر اون اساس وزن میگیره بیشتر از جسه ات باشه خودت اذیت میشی

برای منم همینقدر بود درسته

سوال های مرتبط