۳ پاسخ

حتما خنک نگه دار، من اب جوشیده خنک شده هم میدادم چون تب داره دادن مایعات خودش راه های کنترل کننده تب.
دستمال مرطوب هم بزار رو سرش

اره قطره تا وقتی تب داره ۶ ساعتی بده بعدم پاشویه کن تب نباید بالاتر از ۳۷.۵ بره

سلام. معمولا عوارض واکسن تا 24ساعت هست اینقد نباید طول بکشه..... آره خنک نگهش دار

سوال های مرتبط