۴ پاسخ

یبوست نیستی ؟؟منم خداروشکر استراحت کردم بهتر شده

مامان ۳گل پسر

عه منم امروز روز سوم سرکلاژمه خیلی کمردرد داشتم نمیتونم اصلا بشینم خودم فک میکنم از یبوستمه

منم همینجوری بودم چندروز
بخاطر اون پوزیشنی هست که واسه عمل میخوابیم به کمر فشارمیاد،نگران نباش فقط استراحت مطلق و استرس و دور کن همین

سوال های مرتبط