۷ پاسخ

من چهارماهگی دکتر گفت به شیشه عادت کردن و شیرخشک خوشمزه هستش

من عزیزم

من پسرم بعد از واکسن اینجور شد
ولی با استمرار و صبر و تلاش فراوان دوباره دوست شد با سینه😂

ایستاده بهش شیر بده میگیره سینتو

من عزیزم
تا ۲۰روز شیر خودمو خورد

چند بار در روز شیشه دادی که سینه ول کرد؟

بنده عزیزم

سوال های مرتبط

مامان برسام مامانش 😍 مامان برسام مامانش 😍 ۱۳ ماهگی
مامان حلماکوچولو🫶 مامان حلماکوچولو🫶 ۱۰ ماهگی
مامان نور🌞✨ مامان نور🌞✨ ۱۱ ماهگی