۴ پاسخ

من بچم اصلا سینمو نمیگرفت پا میشدم تو حالت ایستاده بهش سینمو میدادم انقدر تلاش کردم تا دوباره گرفت خداروشکر

خب با پزشکش مشورت کن و بهش شیرخشک کمکی بده
من همون اوایل دوشیدم و دادم
چون اصلا دوست نداشت از سینه شیر بخوره
هم از نظر روحی به خودم خیلی فشار می اومد هم کم کم شیرم خشک شد

تو خواب سینه تو بذاری دهنش میخوره

اره عزیزم من همین کارو کردم دگه نگرف
وزنش چنده

سوال های مرتبط