۱۳ پاسخ

نه دیگه۷خوبه برای بچه یه ماه
عدد زردی به سن و وزن بچه بستگی داره
از طرفی تا وقتی شیر مادر روون نشده و هنوز زرده بچه هم زرده دختر من تا دوماه زرد بود هی بستری کنو تو خونه زیر دستگاه بزار ولی اگه از اول مقاومت نمیکردم و شیرم کم بود بهش شیرخشک میدادم بچم زودتر زردیش دفع میشد انقد عذاب نمیکشیدم

قطره شیرخشت از داروخانه بگیره بده روی سه چهار قطره

پسر من تا 40 روزگیش زردی داشت

ما تا ختنه اش نکردیم زردی پسرم نیومد پایین ک نیومد

پسره من ده بود ارثی از طرف باباش خیلی شدید بود مامانم گذاشتش تو هندونه

بابد ریزه 5 باشه

دختر من اول دنیا اومد ۹ بود زیر دستگاه بود اومد ۶ مرخص شد ولی تا دو ماه زرد بود و روی ۷ بود آزمایش هم دادیم عفونت نداشت دکتر گفت از شیر مادره

۷ خوبه
ولی من ترنجبین دادم به شاهان خوب شد
با اینکه خیلی گارد داشتم نسبت به دارو گیاهی برای بچه

قطره شیر خشک گیاه یه هر هشت ساعت بده بچه منم دادم زیر نظر دکترش

نه عزیزم خودش بخوره از راه شیرش ب بچه میرسه شیرشم بد مزه نمیشه

اب کدوووو فقط بگو امتحان کنه دعام میکنی 😊

نه فکر کنم 7 دیگه خوبه بازم برا اطمینان از دکتر بپرسه پسر من تا یک ماه ونیم تقریبا زردی داشت حتی ختنه هم کردیم زردی بیشتر روزای اول خطرناکه ببخشید بچه خواهر شوهر شما هم دستگاه رفت چون اینجا یکی از مامان ها میگفت بچه هایی که دستگاه میرن زردی مقاوم و خیلی دیر وزن میگیرن

زیر هفت برا این سن فکنم ید نباشه ولی من پسرم بعدازیکماه دستگاه بودن برا زردیش معلوم شد زردیش از عفونت ادراری هست با ازمایش ادرار فهمیدن و پنج‌روز بهش انتی بیوتیک با سرم دادن خوب شد.وگفتن باید ختنه کنه ۳۵روزگی ختنه کرد

سوال های مرتبط