ترس فوبیاش به کنار ی سریا میان با شدت و اب و تاب تعریف میکنن بدتر ادمو میترسونن واقعا مسخره است خب سخت بود چرا اینجا میگین نگین مارو نترسونین سر گلوکز ام همچین ادمایی سکته دادن ب من رفتم دیدم چیز خاصی نیس فقط انقد ترسوندنم ک قندم بالا نشون داد دکتر از اون موقه گیر داده بهم همش قند باید چک کنم سرویس شدم خدا لعنتشون کنه هرچیو بزرگ میکنن
دکتر بلده چگونه معاینه کنه امان از بعضی ماماها خیلی بیرحمندکتر هر گفت عمل کن
شما هفتتون پایینه هنوز زوده واسه معاینه بزار 39 هفته بشی
منم بهم گفت هفته دیگه بیا واسه معاینه چندشم میشه فک نکنم برم
اگه طبیعی باشی حتما باید معاینه بشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.