۹ پاسخ

بعضی بچه ها متاسفانه تا بزرگ بشن اینطورین شانسه دیگه خدا بت صبر بده

دختر منم خیلی بد قلقه اینجور شدنی فهمیدم جیش داره با هموون جیغ و داد قشقرش میبرمش سرویس جیش میکنه آروم میشه

پسر منم چند روزه خیلی لجباز شده گریه میکنه وقتی وارد سه سالگی و نیم شد انگار بدتر شد اینقد غصه میخورم☹️میگم یکی دیکه هم داره میاد اینم هی داره بدتر میشه

گلم نزار زیاد خسته بشه ، پسر منم با اینکه ۶ سالشه اما وقتی خیلی خسته میشه و تایم خوابش میگذره به شدت لجباز و نق نقو میشه ، از خستگیه زیاده خوابشو منظم کن

یمدت اینطورین برامنم بزرگه میخوابید کوچیکه جیغ جیغ میکرد که بیدار شه الانم همینه😂😂😂🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

ی روزی دلمون برا این روزا خیلی تنگ میشه .عیبی ندارد زودمیگذره

دخترمنم چهارساله س اماماشالاه خودش به تنهایی میخابه کاری بامن نداره فقط عروسک هاشومیگه بده بابچه هام بخوابم

حتما ازچیزی ترسیده که نمیتونه راحت بخوابه.قبل خواب بهش ارامش بده نوازشش کن بغلش کن داستان بگو

توی خواب اینجوری میشه یا قبل خواب؟

سوال های مرتبط

مامان فسقلی هام💙🩷 مامان فسقلی هام💙🩷 ۶ ماهگی
مامان نیلای😋 مامان نیلای😋 ۹ ماهگی