میگم بچه از دوپا باشه مشکل هست خیلی در روز هم لکد میزنه

۶ پاسخ

آره من تجربشو داشتم

آره من تجربشو داشتم

ماله من ۲روز اینجوری بود چرخید

نه عزیزم چه مشکلی
بچه من هنوزم پاهاش پایینه دکترم گفت هفته ۳۰ به بعد میچرخه اگه نچرخه باید سزارین کنم

منظورش اینکه که ۲پاش پایی باشه به واژن ضربه بزنه

نه عزیزم طبیعی نگران نباش ماله من چند روز اینجوری بود چرخید

سوال های مرتبط

مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی