۱۱ پاسخ

من میبرم چون خریدم دیگ اجازه ندادم مامانم بگیره گوشتم ک گوسفند بکشیم هست دیگ خداروخوش نمیاد انقد ب اونام زحمت بدم تو این گرونی

من مامانم خیلی گفت بیا خونه خودمون میگه من راحت ترم ولی نمیرم من سختمه ، احتمال زیاد ۱۰ روز مامانم بیاد پیشم ۱۰ روزم من برم خونشون ولی ده روز دوم اگه بخوام برم قطعا گوشت و چیز میز میبرم هرچند بابامم نمیذاره

من احتمالا بیام خونه ی خودم و مامانم بیاد پیشم دیگه زحمت دوس ندارم بدم بهشون بعدشم خونه ی خودم خیلی راحت ترم همه وسایلامم هست

من مجبورم توی خونه باشم مادرم خودش احتیاج به مراقب داره مادرشوهرمم وخواهرشوهرم همسایه هستیم که راحت نیستم باهاشون خودم باید از روز اول پاشم غذامو درست کنم وبه بچه هام برسم سزارینی هم هستم

سمت ما بر عکسه مامانموم برامون روغن حیوانی و گوشت و دارو و کاچی و گردو و بادام بر میداره و تا ده روز میاد خونمون و شوهرمون هم برامون یه بزغاله می‌کشه چون گوشته بزغاله سرده و باعث میشه بچه زردی نگیره

من خودم گوشت و جیگر قلم و آجیل و میوه اینارو بردم

من نبردم ولی به شوهرم میگفتم هرزگاهی میوه بخر

گوشت و مرغ و برنج مامانم گفت بیار بقیه اش و چیزی لازم باشه میگم بخرید

من سربچه اولم نبردم هیچی اصن اجازه نداد
منم برای مامانم ی هدیه انگشترنقره خیلی خوشگل خریدم گفتم تشکر از زحمات این مدت
مادرشوهرمم چیزی نیاورد برام.
ولی الان سر دومی بخوام برم
همممه چی میبرم
بیچاره چ گناهی کرده؟هم خرج میده هم اعصاب نمیکشه هم خستگی من و بچه و نوزاد و شوهرم....ب نظرم این روزا خیلی سخته واقعا گرونیه
جز خودم مهمونم هی میاد میوه شیرینی و....

من هیچی نمیبرم پدرم دعوام میکنه میگه بچه خودمی خودم باید خرجتو بدم با توجه به اینکه فرزند هفتم خانوادم

ن عزیزم

سوال های مرتبط