میشینیم ب در نگاه میکنیم دریچه اه میکشد
قهوه میخورم خوابم بپره
ب نام خدا عصبی میشم و حرص میخورم سردرد میشم
اسباب بازی میریزم جلوش کارتون میزارم خودم کنارش میخوابم
میخوابم
قهوه میخورم
همش صورتمو میشورم که خواب از سرم بپره🙃
خودمو میزنم😅
قهوه میخورم 🥴
میگم من خوابیدم ژاکان چشامو میبندم اونم خودش کنارم بعدا خابش میبره البته ازاین بابت خیالم راحته ک من یجا نشسته باشم یا خاب باشم ازکنار تکون نمیخیخوره
نمیخوابیم
سر درد میشه بیدار میمونم
قید خوابو میزنم دیگه
هیچی دیگ باید قید خابو بزنی مثل من😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.