بچه ها برم سونو قلب ؟یا زود ؟

۸ پاسخ

زوده۷برو

زوده ولی اگر دوست داری برو برات ساک بارداریتو چک کنه

هفت هفته تمام برو

خ زوده

خيلي زوده من ٦ هفته رفتم فقط كيسه تشكيل شده بود و دكتر خيلى ترسوند منو و گفت چرا جنين ندارى؟ ١٠ روز بهت وقت ميدم كه جنينت تشكيل بشه و خلاصه حالم خيلي بد شد
اما الان هم دكترم را تغيير ميدم و هم
ميخوام ٨ هفته برم نه زودتر

نه عزیزم زوده الان اصلا بچه مشخص نیست من خودمم پنج هفته و پنج روزم بود رفتم گفت ساک حاملگی و کیسه زرد تشکیل شده داخل رحمم هست همه چیت نرمال ولی جنین و ندید گفت زود اومدی من می‌خوام آخر ۸هفتم برم

زوده عزیزم حداقل ۸هفته برو

زوده بعد از ۷ هفته برو

سوال های مرتبط

مامان پَپَل مامان پَپَل هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آرتان قلب من🫀 مامان آرتان قلب من🫀 هفته بیست‌وهشتم بارداری