زوده۷برو
زوده ولی اگر دوست داری برو برات ساک بارداریتو چک کنه
هفت هفته تمام برو
خ زوده
خيلي زوده من ٦ هفته رفتم فقط كيسه تشكيل شده بود و دكتر خيلى ترسوند منو و گفت چرا جنين ندارى؟ ١٠ روز بهت وقت ميدم كه جنينت تشكيل بشه و خلاصه حالم خيلي بد شد
اما الان هم دكترم را تغيير ميدم و هم
ميخوام ٨ هفته برم نه زودتر
نه عزیزم زوده الان اصلا بچه مشخص نیست من خودمم پنج هفته و پنج روزم بود رفتم گفت ساک حاملگی و کیسه زرد تشکیل شده داخل رحمم هست همه چیت نرمال ولی جنین و ندید گفت زود اومدی من میخوام آخر ۸هفتم برم
زوده عزیزم حداقل ۸هفته برو
زوده بعد از ۷ هفته برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.