خانما کیا موعدشون ۱۲ خرداده؟ علائم دارین؟

۳ پاسخ

من۱۳🥲تاپیکم و ببین سونوم هست

من هجده خرداد اما هیچ علایمی ندارم هنوز

من ١٠ خردادم

سوال های مرتبط

مامان بارانم🩷وهدیه های کربلا💙💙 مامان بارانم🩷وهدیه های کربلا💙💙 قصد بارداری
مامان قند عسل مامان قند عسل هفته چهاردهم بارداری
یا ضامن اهو یا ضامن اهو قصد بارداری
کونی گزارش زد؟؟ کونی گزارش زد؟؟ قصد بارداری