خانما من ۱۱ هفتم نزدیکی داشتیم بعدش خیلی کم خون آبه اومد چیکار کنم

۲ پاسخ

منم اوایل سکس میکردیم بعدش خونابه میومد بخاطر جفتم پایین بود شیاف گذاشتم خوب شدم

استراحت کن عزیزم یکیم شیاف پروژسترون بردار
حتما به دکترت خبربده

سوال های مرتبط

مامان آیهان و دلوین🩷 مامان آیهان و دلوین🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری