سلام مامانا برای سرماخوردگی کوبیده ضرر داره

۲ پاسخ

عزیزان من .من مشاوردرمانگر طب سنتی هستم. دانه کینوا بگیرید وبریزید توی غذای بچه هاتون.از۶ماهگی هم میشه استفاده کرد. بخدا الحمدلله اینقدر مقویه که سیستم ایمنی بدن روقوی میکنه وبچه هاتون خییلی کم سرماخوردگی میگیرن اگرعم بگیرن خفیفه.من دارم از من بخرید.۷خودتون تحقیق کنید درموردش...
اینم آیدی روبیکامه دوست داشتین عضو کانالم بشین توی پی وی م اسم کانالم هست ممنونم
@fereshtehmaziar1368

اگه گلودرد داره یا صداش گرفته خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۳ سالگی