عزیزان من .من مشاوردرمانگر طب سنتی هستم. دانه کینوا بگیرید وبریزید توی غذای بچه هاتون.از۶ماهگی هم میشه استفاده کرد. بخدا الحمدلله اینقدر مقویه که سیستم ایمنی بدن روقوی میکنه وبچه هاتون خییلی کم سرماخوردگی میگیرن اگرعم بگیرن خفیفه.من دارم از من بخرید.۷خودتون تحقیق کنید درموردش...
اینم آیدی روبیکامه دوست داشتین عضو کانالم بشین توی پی وی م اسم کانالم هست ممنونم
@fereshtehmaziar1368
اگه گلودرد داره یا صداش گرفته خوب نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.