۲۱ پاسخ

من پیش ۱باید بره چون نیمه دومی
اما فکرنکنم بفرستم چون واجب نیست واز طرفی تو زمستون همش بخاطر آلودگی سرما وووو تعطیلن
بجاش کلاس ورزشی چیزی میفرستم
اما پیش ۲ سال بعد انشالاه میفرستم حتما

نه ان شاالله سال بعد میفرستم

نه نمیفرستم.هرروز به یک بهانه ای تعطیلن.واجب هم که نیست.
ولی پیش دو صددرصد میفرستم

یه کتاب رفتم گرفتم کتاب جامع پیش دبستانی ۱ همونو دارم تو خونه باهاش تمرین میکنم نقاشی داره علوم و ریاضی و هوش و نوشتن واقعا عالیه خودشم عاشقش شده مثل درس از هر بخش روزی ۲ صفحشو حل میکنیم بعدم‌تو دفتر نقاشی همونارو تمرین میکنه نمیخوای بفرستی این‌کتابو بگیر باهاش تمرین کلا قیمتش ۳۲۹ هزارتومن هست من دوتا گرفتم که یکی کلا تمرین کنه یاد گرفت اون یکی رو حل کنه این کتابو بگیر یه مداد رنگی یه مداد با پاکن تراش

نه ...وقتی همش تعطیلن چرا الکی پول بدیم ...میبرم مهد و کلاس

اره احتمال زیاد

نه عزیزم نمیفرستم

نه بابا .پاییز اوج آنفولانزا و...هست اینا بدنشون ضعیفه جز مریضی چیزی نداره ولش بابا

نه نمیفرستم واجب نیستش

من میفرستم چون کارن ب شدت وابسته به منِ با اینکه من از تابستون پارسال کلی کلاس و باشگاه رفتیم ولی هنوز نتونسته بدون من بمونه و من مجبوری میفرستم کخ سال بعد برای پیش ۲ به مشکل نخورم
البته سه روز در هفته میبرمش

نه نمیفرستم گلم

نه نمیفرستم یاتعطیل یامریضیه

بچه های من از دوسال نیم مهد میرن کلا عادت دارند تابستون میرند مهر پسرم پیش یک میشه میره دخترم از دوسال مهد بود امسال میره اول

نه نمیفرستم

نه زمستون کلا مریضی هست و بچه هم مستعد .سال بعد ان شاالله میفرستم

من نمیفرستم پارسال چند ماه مهد رفته امسالم میفرستم مهد

نه.

نه.

پیش یک باید بره دخترم ولی نمیفرستم

امسال فرستادم همش مریض بود و تعطیل امسال رو دیگه نمیفرستم سال دیگه انشاالله

من نمیفرستم
مهد هفته ای یه روز می‌ره
هنوزم خودش نمیتونه با شلوار دستشویی بره و من رو این موضوع حساسم
و در کل نیاز نمی‌بینم بفرستمش از الان بخواد بره رو روال

سوال های مرتبط