نوشابه خوردم نینی ارووم نمیگیره ، چیکارش کنم 😐😐

تصویر
۵ پاسخ

ای جانم 😂😍 از چه هفته و روزی حرکتاشو واضح فهمیدی؟ جفتم قدامیه خیلی منتظرم🫠🫠🫠

ای خدا دست بذاررو شکمت لذت ببر😍

دوغ بخور خوابش بگیره🤣

اشکال ندارع من خرجم نوشابس ولی عزیزم تو بارداری فست فود نخور خواهشاً اون بچه بنظرت سیر میشه با این چرتو پرتا توروخدا مراعات کن ۹ ماه آدم فست فود نخوره نمیمیره ک بخاطر بچه مراعات کن

چیزای خامه ای باعث میشه بخوابه

سوال های مرتبط

مامان مامان مهدی مامان مامان مهدی ۲ ماهگی