۵ پاسخ

منم همین طورم
میگن طبیعیه

اگر درده باید با دکترت صحبت کنی اما اگر احساس کشیدگی هست ویه تیر میکشه و ول میکنه طبیعی هست

طبیعی داره رحمت جا باز میکنه کشاله هات

من الان هم اینجوریم کاملا طبیعیه رحم ولگن تو بارداری خودشون میخوام سازگار کنن و رحم بزرگتر میشه درد زیر شکم میاد کمر هم سعی کن درست بشینی و زیاد نایستی و پاهات آویز نباشن یکم بالاتر رونهات بیاد تو نشست وبرخاستن هم کمی ارومتر حرکت کن یهو نشین یا بلند نشو بیشتر به پهلو چپ دراز بکش فکر کنم کامل توضیح دادم راستی از دشویی فرنگی استفاده کن

کاملا طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان دلارا🫀🩷 مامان دلارا🫀🩷 هفته چهاردهم بارداری
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد