۲ پاسخ

بچه منم بیشترش اینطوریه
ولی رشدش طبیعی هست آروم هم هست مشکلی ندارن

بلغمیه یاشیرش نمیسازه یاحساسیت خفیف به پروتیین گاوی داره

سوال های مرتبط