۴ پاسخ

اره منم دوسه روزه اینجوری شدم

مال تغذیته

اره منم اینجوریم فکر کنم چون حجم بچه و اینا زیاد شده زود باید تخلیه کنیم

عزیزم منم همینجوریم چند روزه فک نکنم به ماهتون ربطی داشته باشه به تغذیه تون ربطی داره

سوال های مرتبط