چه کسانی سزاربن شدن چطور بود؟

۱۴ پاسخ

من
خیلیییی راضیم
باز هم برگردم عقب سزارین رو انتخاب میکنم

من . خیلی راضی ام .
خوشحالم که طبیعی نبودم

من ، خیلی هم راضیم ‌. درد که داره ولی بنظرم هر چی باشه بهتر از زایمان طبیعی هست ...اینکه هر دقیقه یکی قبل زایمان بیاد بخواد ادمو معاینه کنه و دستشو بکنه داخل بنظرم بدترین چیزی هست که آدم می‌تونه تجربه کنه

من سزارین درسته درد داره ولی خوب بود اصلا دوس نداشتم بیان انگولکم کنن

من زایمان اولم بود و درد طبیعی رو هم کشیدم و نشد سزارین شدم و واقعا راضی بودم و اگه صد بار دیگه برگردم عقب سزارین رو انتخاب می‌کنم طبیعی خیلی بده دردش

من طبیعی بودم خواهرم سزارین و خیلی اذیت شد الان ۱۲سال میگذره
من طبیعی بودم راضی بودم با اپیدورال و ماماهمراه.

من دو سال پیش شدم خوب بود فقط ماساژ رحمی اش خیلی درد ناک بود تا سه روز درد داشتم که با شیاف تونستم کنترلشون کنم بعد از ۵ روز تقریبا هیچ دردی نداشتم

خیلی خیلی خیلی بد
پدرم دراومد تو عمرم انقدر درد نکشیده بودم

افتضاح خیلی سخت بود البته تجربه همه یکی نی

متنفرم از طبیعی ینی از اینکه یکی بیاد دست کنه داخل آدم باز هم نباشی چند سانتی انگشت رو تا ته میکننن سزارين راحت نه یکی دست میکنه بهت نه چیری

من سزارین بودم بااینکه درد بعدش زیاده اما با مسکن وشیاف وتحمل درست میشه
ازانتخابم راضی هستم

دخترم بریج بود

من راضی بودم الانم میخوام سزکنم به امیدخداشنبه

من خیلی هم راضی بودم‌ برگردم عقب بازم انتخابم سزارینه

سوال های مرتبط

مامان نی نی🍓 مامان نی نی🍓 روزهای ابتدایی تولد
مامان آريا و آرِن💙💙 مامان آريا و آرِن💙💙 ۴ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی