بعد سزاربن چه میوه هایی میشه خورد ؟🫠ا

۲ پاسخ

آلبالو توت سیاه بخور بنظرم برا خونی که از دست دادی میوه های قرمز البته نمیدونم که نفخ اینا دارن یا نه

اگه شیر خودتو میدی چیزای که نفخ نداره بخور
من به شب زرد آلو خوردم بچه تا صبح گریه کرد

سوال های مرتبط

مامان مامان لیام 👶🫀 مامان مامان لیام 👶🫀 روزهای ابتدایی تولد