۵ پاسخ

اینهمه بچه باکم کاری تیروئید دنیا میان حتی
تیرویید ب تنهایی مشکلی ایجاد نمیکنه مگر کنترل نکنی،
اطرافیان ماهستن اینجوری و متاسفانه تنها چیزی ک رومخ میشه اینه ک هر3ماه باید ازمایش بده قرص‌ تنظیم بشه. یه مدتم دکتر میگ نخوره
اونم خب برایچه کادو بخر و بعد بدی آزمایشگاه بده بهش عادت میکنه کم کم

پسر من غربالگری دومش کم کاری داشت بعداز چند روز تکرار کردیم بالا بود از ۱۵ روزگی دارو میخوره دیگه

چه علائمی داره کم کاری تیرویید؟
جنب و جوشش زیاده یا کم ؟
وزنش زیاده؟؟

ببخشید ازمایش یکسالگی چیه ؟
همه باید بدن؟

منم ازمایش یک سالگی دادم کم کاری داشت دکتر گفت ۱ماه دیگه مجدد ازمایش بده ببینم .ازمایش دادم خوب بود دکتر گفت خودش پایین میاد حالا شما مجدد ازمایش بدین اگه باز کم کار بود دارو بده

سوال های مرتبط

مامان هدیل مامان هدیل هفته سی‌ویکم بارداری